IT GIET OAN!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gijs en Roumayne - WaarBenJij.nu IT GIET OAN!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gijs en Roumayne - WaarBenJij.nu

IT GIET OAN!!!

Door: Gijs en Roumayne

Blijf op de hoogte en volg Gijs en Roumayne

10 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Na een lange voorbereiding en het feit dat het kwik de gewenste temperatuur van 35 graden celcius heeft bereikt, zijn de 2 rayonhoofden overeen gekomen: IT GIET OAN...de tocht der tochten kan beginnen!

Weliswaar is gekozen voor een alternatieve route:
Morgenochtend zullen we om 11:50u starten op Schiphol Airport. De eerste stempel halen we op in Panama City.

De komende 3,5 maanden zullen we na Panama ook Colombia, Ecuador, Peru, Bolivia en Brazilië aandoen!

Saludos
Gijs en Roumayne

• 11 Februari 2012 - 02:14

Yvette:

Wouwwat een tocht! Heeeel veel plezier! xx Yvette

• 11 Februari 2012 - 07:14

Jeroen En Marieke:

Hahaha
    Heel veel plezier! Had de NOS niet jullie tocht kunnen uitzenden als alternatief?
    Doei Jeroen en Marieke

• 11 Februari 2012 - 07:15

Marijke En Dick:

Eerste foto Pa na Ma? Start van een wereldreis anno 1950?

• 11 Februari 2012 - 08:51

Marian:

Shit ben ik toch nog te laat met een datum om met jullie af te spreken, sorry! Zal jullie op de voet volgen! Heel veel plezier en echt super dat jullie gaan! Liefs Marian

• 11 Februari 2012 - 14:49

Anke:

So cool!! Que disfruteis un montón chicos!!

• 12 Februari 2012 - 14:53

Roland:

Peren tot de pens scheurt!

• 12 Februari 2012 - 17:23

Vicky:

Helloooo.... Heel veel plezier! En ik heb erg benieuwd naar jullie verhalen.
    xxx

• 12 Februari 2012 - 17:24

Vicky:

.. Ik BEN benieuwd naar jullie verhalen (duh!)
    =)

• 12 Februari 2012 - 18:46

Frank:

Zo dat is een mooie reis! Fijne tijd!

• 13 Februari 2012 - 09:55

Emmie:

Wat fantastisch. Heel veel plezier. Dat wordt genieten van jullie verslagen.

• 13 Februari 2012 - 11:07

Dave:

Ben erg benieuwd naar de verslagen en foto's......... Maak er een super tijd van.

Groetjes Dave.

• 14 Februari 2012 - 14:58

Magda Keijser:

Heel veel plezier....geniet van alles wat je mee mag maken, van de nieuwe mensen om je heen, van de liefde, van de ontroering, van de betovering...kortom geniet intens en sla alles op in je hart, dan komen jullie terug als...miljardair...ik volg jullie op de voet...niet per schaats helaas, want alles is inmiddels gesmolten...maar via mijn trouwe zwarte nieuwsvergaarder (en Espanol- mi ordenador)...liefs e besos

• 14 Februari 2012 - 21:24

Jolanda:

Hee Rou en Gijs,
    Heel veel plezier op reis, ben benieuwd naar jullie verhalen!!!!
    xx