HIPSTAMATIC goes Ecuador - Reisverslag uit Otavalo, Ecuador van Gijs en Roumayne - WaarBenJij.nu HIPSTAMATIC goes Ecuador - Reisverslag uit Otavalo, Ecuador van Gijs en Roumayne - WaarBenJij.nu

HIPSTAMATIC goes Ecuador

Door: Gijs en Roumayne

Blijf op de hoogte en volg Gijs en Roumayne

18 Maart 2012 | Ecuador, Otavalo

¡Hola a Todos!

Een kort bericht vanuit Otavalo, een stadje twee uurtjes rijden vanuit Quito.
Otavalo staat bekend om één van de grootste straatmarkten van Z-Amerika. Vooral op de dierenmarkt kwamen we ogen te kort, onze neuzen hadden we echter liever op de hotelkamer achter gelaten :)
Van koeien tot cavia's (de laatsten tot onze schrik helaas om te eten, niet om te knuffelen).

Ik (Rou) heb me laten gaan met Hipstamatic foto's maken, wat ons bijna de andere kleine camera heeft gekost...
Omdat ik zo'n rode-hipstamatic-waas voor ogen kreeg, heb ik de andere camera helaas verwaarloosd. Daardoor heeft het kunnen gebeuren dat het koord waarmee de camera - gelukkig - aan mijn riem vast zat, doorgeknipt is. De dief in spe stond op het punt om hem uit mijn zak te grissen!
En dit NOTA BENE terwijl we met nog tien andere Ecuadorianen geobsedeerd naar één of andere gare kwakzalver aan het kijken en luisteren waren. HET MOET NIET GEKKER WORDEN.

Al kan ik (Rou) me wel iets veroorloven aangezien Gijs al na VIER weken aan zijn DERDE zonnebril en DERDE petje toe is :)
Maar daarover later misschien meer...

We stappen zo op de bus terug naar Quito en vertrekken dinsdag naar de Galapagos. Een plek die al jarenlang hoog op onze wish-list staat. Tot over twee weken.

¡Hasta Luego!

  • 18 Maart 2012 - 20:38

    Roxana:

    Gelukkig hadden jullie het op tijd door! Wel mooie foto's geworden!!

    Xxx

  • 18 Maart 2012 - 22:31

    Kitty:

    prachtige foto's
    ik geniet... jullie ook
    ben benieuwd naar de galapagos ... (wauw!!)

  • 19 Maart 2012 - 07:41

    Ingrid:

    Altijd fijn, verhalen en fotos van Rou en Gijs!
    Enjoy de G-eilanden!
    Lfs Ing

  • 19 Maart 2012 - 09:05

    Marjan:

    Hoi Rou en Gijs,
    Nou, ik kan me die verslaving wel voorstellen, want het zijn toch ook plaatjes, die plaatjes! Zoveel te zien en te genieten, ook voor ons op afstand. We verheugen ons nu al weer op de volgende aflevering, die misschien weer zo'n kleine leerzame cursus vogelkijken zal bevatten? Andere beesten is ook goed hoor :))
    Geniet! liefs Marjan

  • 19 Maart 2012 - 14:20

    Cas:

    Nou Gijs en Rou, die vergroting bij terugkomst gaat wel goed komen zie ik zo ;-) Geniet!

  • 19 Maart 2012 - 21:15

    Esmée:

    Hahaha, ik wil wel weer een caviaatje hoor! Maar idd wel om te knuffelen :-(. Gelukkig dat jullie niet beroofd zijn...pas goed op! Super gave pics hoor! Veel plezier op de Galapagos! Xx

  • 20 Maart 2012 - 16:25

    Aad En Bea:

    Hallo reizigers

    Het is echt genieten van jullie foto's en verhalen .
    Gelukkig weer goed afgelopen met de camara .! goed op blijven letten dus !!

  • 28 Maart 2012 - 10:38

    Magda Keijser:

    Het is toch elke keer weer een feest m jullie verhalen te lezen...heeft veel weg van een spannend jongens-meisjes boek...geniet volop, dan geniet ik met jullie mee, liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Otavalo

Gijs en Roumayne

Actief sinds 22 Jan. 2012
Verslag gelezen: 455
Totaal aantal bezoekers 71096

Voorgaande reizen:

11 Februari 2012 - 26 Mei 2012

Zuid-Amerika 2012

Landen bezocht: